נתניהו לועג על השמאל: "שיאשימו אותי גם בקצר החשמלי"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לועג על השמאל: "שיאשימו אותי גם בקצר החשמלי"
    21:37
    15.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on פרסום ראשון: הדיל המבריק הוצע כבר לפני כמה חודשים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גינוי השמאל לשריפה במשרד 'בצלם' שמאוחר יותר התברר כי היא נגרמה בעקבות קצר חשמלי ולא על ידי יד מכוונת – הצליחה לגרור תגובה רשמית מראש הממשלה בנימין נתניהו.

    אחר הצהריים (שני) התייחס נתניהו לפרשת השריפה ואמר כי "לפעמים זה מגיע למקומות קומיים. למשל, אתמול הייתה שריפה מצערת במשרדי "בצלם" בירושלים. יריבנו מיהרו מייד לגנות, עוד בטרם כבו הלהבות ובטרם הגעתם של חוקרי השריפה למקום, בחרו חברי כנסת וראשי ארגוני מהשמאל לסמן אותי ואת המחנה הלאומי כאחראיים ישירים להצתה".

    נתניהו ציטט ואמר, "כך אמר אתמול מנכ"ל 'שלום עכשיו', יריב אופנהיימר: 'ההצתה במשרדי בצלם היא ניסיון פיגוע, שבנס לא עלה בחיי אדם, ואחראים לו שרי הממשלה ובראשם בנימין נתניהו'. ח"כ זהבה גלאון הוסיפה: 'נתניהו הוא ברון ההסתה, השנאה והאש".

    עוד הוא הוסיף כי "יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, אמר כי 'המקור לאש שהוצתה הלילה במשרדי 'בצלם' היא הממשלה והעומד בראשה'", לדבריו, "טוב, אינני יודע אם הייתה שם הצתה, לפי כל הסימנים היה שם קצר חשמלי, אבל יכול להיות שיאשימו אותי גם בקצר החשמלי, לא אתפלא על האפשרות הזאת".

    "בכל אופן, כל ההכפשות והשקרים הללו לא יעצרו אותי ואותנו מלהמשיך להוביל את המאבק הנחוש והעיקש בטרור, בדרך שלנו, דרך 'הליכוד' ודרך המחנה הלאומי, על מנת להבטיח את ביטחונה של מדינת ישראל ואת ביטחון אזרחיה וכמובן להמשיך ולבנות את המדינה שלנו, את הכלכלה שלנו ואת החברה שלנו".



    0 תגובות